alexander 6 mån

HEJ HEJ!!!
GRATTIS mamma &pappas lilla skrutt
som blir 6 månader idag e så roligt att
se alla hans framsteg och små roliga
galna saker som han har för sig bara bus!!!
sen i morse så kom moster therese med en
ny pulka till alexander så de vart ju en liten
prov tur i dag ute i snön och givetvis va man ju
tvungen att öva lite först innan man går ut med den 
på upptäcksfärd i pulkan...

  
     
   

har varit ute mycket i snön idag så nu e man helt slut som artist så nu ska mna bara
ta de lugnt och kolla på tv och äta mat och mysa med familjen så nu bloggar man å sen
får de vänta tills i morgon igen..

Här kommer de en uppdatering från helgen också
på lördagen gjorde vi inte så mycket utan vi tog de bara
lugnt..
och på söndagen va vi på dop de va hur mysigt som helst
lill skruttan va jätte fin i sin vita dop klänning med rosa band på
jag tog massa bilder men vill inte sätta upp någon med tanke på att
folk kan ta illa upp om jag gör de eftersom att de inte e min bebbe..
men som sagt de va jätte trevligt och jätte mycket fika å smörgåstårta
annars har dagarna gått väldigt fort.
men jag kan visa en som va väldigt trött på dopet och de va alexander



 nu kommer de lite blandade bilder på alexander


 här e min gröt nisse som älskar gröt med äpple,blåbär och hallon efterrätt
 
alexander leker på golvet och busar lite granna med moster therese roligt roligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0