övertid V41 (40+4)

                                                                                HEJ!!
                                                              Ja jag e fortfarande hemma!!
                                                              det har inte kommit någon bebbe 
                                                              ännu.E så less på att gå med denna
                                                              magen nu så jag vet inte vart jag ska
                                                              ta vägen. Går med magknip,ryggsmärtor
                                                             och har ont i ljumskarna dygnet runt.
                                                             Så man får inte så bra sömn heller bara
                                                             för att man inte kan ligga på rygg eller på
                                                             högersida utan jag får bara ligga på vänstersidan.
                                                             och det är rätt jobbigt. Vill att det ska komma igång 
                                                             nu så man får bort alla problem men vissa problem 
                                                             kan jag få leva med också om jag har otur.
                                                            Ja men iaf det måste hända något nästa vecka
                                                           annars vet jag inte vad jag gör.Ska ner till min

                                                           mödravård på måndag igen för en kontroll.

                                                          Så vi får se vad hon säger för att jag kommer att 

                                                          strypa henne!!Om jag får gå 1vecka till med den här

                                                          klumpen i mig för han kommer inte att vara någon

                                                         liten bebbe han kommer att vara en stor bebbe från början.

                                                         Men nog om mitt klagande!! Jag ska bara ta det lugnt i dag

                                                        ska bara gå ut med hunden och sen ska jag diska.

                                                        sen ska jag nog inte göra så mycket mer för jag 

                                                        dammsög och så gjorde jag i går så det behöver jag inte 

                                                        göra idag så det blir en avslappnande dag för mig.


                                                                                     Dop&bröllop  
                                                                     ja då var det klart med kyrkan 
                                                                    den e bokad så vi kan ha döpa
                                                                    och gifta oss sammtidigt.
                                                                   Det ska bli så kul ser verkligen fram
                                                                  emot att gifta mig med min underbara 
                                                                  snuttis.Sen att vi får döpa våran son på
                                                                  samma dag det blir bara bättre och bättre!
                                                                  kan inte vara lyckligare än vad jag e just nu 
                                                                 allt går som jag vill.Vi håller på att fixa gästlistan
                                                                 nu å så.Det är rätt svårt att veta vilka man ska bjuda 
                                                                 men vi har tagit självklart våra familjer och alla
                                                                 våra närmaste vänner och lite andra också som 
                                                                 står oss nära.Alexander kommer att få världens 
                                                                 bästa gudmor&gudfar det kan inte bli bättre.
                                                                Det ända som fattas nu e lokalen här på våran gård
                                                                hoppas att den e ledig den dagen annars blir det
                                                               jobbigt för då får vi hitta något annat. men jag ska
                                                               lyssna om de också.Nej nu ska jag gå ut med vovven!!

         


Kommentarer
Postat av: Sooz

ååhh va roligt att dop & bröllop e bokat :) såå glad för er skull :D hur ville ni göra? ville ni åka i chevan lr? :) hojta till isf :p jaaa nu vår lilla grabben ta o titta ut jue =)

2008-05-23 @ 13:23:13
Postat av: Grandinar'n

Ska ni gifta er?!?! Åååååh grattis!!!Gud va kul för er!

2008-05-31 @ 11:23:34
URL: http://ceekaay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0