Ny Bebbe vecka!

                                                                                   HEJ!
                                                                 Då var det ny vecka igen!
                                                               Tiden gå fort! Nu e det bara 1 vecka
                                                              kvar till fulltid. Helt otroligt kan inte 
                                                              förstå att han snart e här.
                                                              vill inget annat än att han ska komma 
                                                             så jag slipper gå övertiden. för det orkar 
                                                             jag inte med denna bula.



                                                           Du har gått 266 fulla dagar av 280 (95%).
                                                           Du är i vecka 39.
                                                           Du har gått 38 fulla veckor och 0 fulla dagar(v38+0).
                                                           Du är i 9:e kalendermånaden.
                                                           Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
[Läs mer här]
                                                           Du är i trimester tre.
                                                           Beräknat förlossningsdatum Sön 18 maj 2008
                                                           Du har 14 dagar kvar till förlossning.


                                                            
                                                  
                                                   Idag har jag inte gjort så mycket tagit det lugnt 
                                                  för de mesta. annars har jag städat lite plockat 
                                                 och pysslat för fullt. vill ju få så mycket som möjligt
                                                 gjort på dagarna så han kan komma ut tycker jag.
                                                 snart ska jag börja med maten åt mig och min snutt.
                                             




                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0