nu börjar de:)

                                                                                     HEJ!!
                                                              Nu har jag haft ont i 2 dygn!!
                                                             Hoppas på att det händer något
                                                            så man får åka in och få ut den här 
                                                            lilla skrutten. Men det började i går 
                                                           så jag rinde förlossningen och pratade 
                                                          med dom sagt och gjort dom tyckte att vi 
                                                         skulle komma in för en kontroll. Och det gjorde vi!
                                                         men vi hade ju ingen som kunde skjussa oss!
                                                         men då ringde jag min storasyster lena och frågade
                                                         om hennes karl kunde skjussa oss. Och det kunde han 
                                                         så han satte sig i bilen och åkte från uppsala.
                                                        och hit till rimbo för att skjussa oss till danderyds sjukhus.
                                                        Han e bara för snäll ett stort tack för att du ställde upp:).
                                                      så när vi kommer in så fick jag ligga med ctg kurva på magen
                                                     å så. Sen när dom undersökte mig så hade jag börjat öppna mig
                                                     men jag var bara öppen 1cm då så dom tyckte för våran skull 
                                                   att det skulle vara bra att vara hemma tills det verkligen satte igång
                                                 ordenkligt. och jag har värkar hela tiden bara de att dom kommer
                                                 inte så tätt som dom ska göra för att allt ska ha kommit igång på
                                                riktigt. men vi får väl se under dagen och helgen vad som händer.
                                               ska försöka återkomma med mer info men nu får det vara bra.
                                                                                 kram på er:)

Kommentarer
Postat av: Grandinar'n

Ååååh... :)... hoppas du får din bebis snart! :)
E så nyfiken!! :)

Kram på dig och jag önskar dig ALL lycka till inför och under förlossningen! :)

2008-05-10 @ 23:23:58
URL: http://ceekaay.blogg.se
Postat av: Grandinar'n

Åh...Tack. :)

Vet hur drygt det är att bara gå hemma o vänta med värkar...Inget skoj alls, men snart har du bebben hos dig. *mys* :)

Med oss är det kanonbra! Det är roligare nu när Sebban är med mer...Han skrattar, "pratar" och är hur go som helst. :)

2008-05-11 @ 10:47:40
URL: http://ceekaay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0