Födelsedagar!!

                                                                                   HEJ!!
                                                  Ja den 1 maj fyllde en av mina kompisar år
                                                 Hon fyllde 25 år ett jätte GRATTIS till henne ännu en gång!


                                               Sen idag fyller min systers kille år han fyller 35 år 
                                              hihihi(Gammal).Så vi ska dit och fika om 1 timme ungefär.
                                              ska bli kul:) han ska få en jätte fin pressent av min och fredrik sen.
                                              när vi får pengar och har hittat den perfekta grejen att köpa..
                                              men idag får han nöja sig med en blomma så länge.

                                                  mange&dibbe            GRATTIS mange
                                                   

                                                         Igår gjorde jag inte så mycket! 
                                                       jag åkte in till norrtälje och mötte
                                                      min syster sen åkte vi till willys.
                                                     där köpte vi lite saker som vi skulle
                                                    ha till kvällen. vi käkade god middag 
                                                   och hade trevligt ända fram till 22 igår
                                                   kväll det var jätte kul.Så tack syrran för 
                                                  en jätte trevlig kväll. uppdaterar senare efter 
                                                 vi kommit hem från festen.
                                               

                  
                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0