En tråkig dag!!

                                                                                  HEJ!!!
                                                    Ja ni vad ska man hitta på en dag som denna!
                                                   Eftersom att jag inte får göra så mycket kan man
                                                   bara sitta hemma vid tv:n eller datan och sen gå
                                                   en sväng med hunden det e de enda jag får göra
                                                   på dagarna. Jag kan bara sitta hemma och ta de
                                                   lugnt och hoppas på att värkarna kommer igång på
                                                   riktigt nu.Känner mig som en flodhäst och allt e mycket
                                                   jobbigare nu också eftersom att jag har värkar lite
                                                   till och från men inte så täta och inte lika kraftiga.
                                                  tänkte försöka ladda upp bilderna som jag tänkte 
                                                 göra här om dagen när de inte fungerade.

                                                          V:40                                  V:40 
                                                  

                                                  


                                                   

                                                  
                                           
                                         Bilder från sjukhuset som min kära tog när vi va där
                                         både torsdagen och söndagen. det kommer fler bilder 
                                        sen från sjukhuset men det blir nog inte förns våran lilla
                                        skruttis har kommit. 


  


                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0