En bra dag!!

                                                                                 HEJ!!
                                                          Idag har det varit en del att göra!
                                                         Jag har varit med min kompis Bonnie,
                                                        och haft jätte trevligt. Sen har jag pysslat
                                                        hemma!Sen har jag varit ute och promenerat,
                                                       Jag försöker med allt för att få fart på min 
                                                       lilla skrutt i magen så han kan komma ut.
                                                      Och det hjälpte lite iaf har lite känningar
                                                      till och från visserligen håller dom i sig ett
                                                      tag också. Gillar inte de dom ska komma 
                                                     tätare tycker jag så det händer något.
                                                     får väl se hur natten och morgondagen blir.
                                                     men vi kan ju alltid hoppas på de bästa!!
                                                    vill att han ska komma nu orkar inte mer!!!
                                                    nej nu ska jag ta det lugnt en stund innan
                                                    jag ska sova. GOD NATT på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0