dagen BF!!!

                                                                                  HEJ!!!
                                            Nu e jag så less på denna mage så det inte e sant!
                                           Känns som den ska spricka när som helst men ändå
                                           inte. Och i dag e sista dagen också alltså dagen D.
                                           Vi får väl se vad som händer inte för att jag tror att det
                                           kommer hända något idag heller eftersom att jag inte
                                          känner något.Längtar så mycket tills han kommer så
                                          man blir alldeles tokig.hoppas att det inte blir så att dom
                                         måste sätta igång mig.Men det lär nog bli så om det inte
                                         händer något vill så gärna att det ska hända denna vecka
                                        så jag slipper gå till mödrvården den26/5 för jag vill gärna 
                                        slippa de. Mamma&Pappa längtar efter dig lill skrutten
                                        så kom ut till oss nu du e så efterlängtad.Snälla!!!!!!!

                                        Här e lite bilder 2 på magen och några på bebbens rum!!        

                                            

                                                             


                                                               



Kommentarer
Postat av: Anonym

men oj, varför är rummet HELT blått?

2008-05-18 @ 16:22:14
Postat av: Sooz

jaaa nu får han ta o komma ut jue :P vi väntar jue nyfiket här borta :) ööhh,vem undrar varför rummet e helt blått? blått e jue snyggt + att ni ska jue få en liten kille :D då passar jue blått =)

2008-05-19 @ 10:08:14
URL: http://raggarsooz.blogg.se
Postat av: Mathilda

Tihi, känner igen den där längtan!

2008-05-19 @ 10:18:31
URL: http://mathildav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0