allt möjligt!

                                                                                            HEJ!!!
                                                                      Tänkte passa på och skriva lite.
                                                                      nu när lillen sover. Idag har jag 
                                                                      inte gjort så mycket mer än att jag
                                                                     inte haft lillen hemma. Så man har 
                                                                     hunnit städat och gjort fint hemma
                                                                     min lilla skrutt har varit med moster
                                                                   therese inne i uppsala idag.Så mamma
                                                                  och pappa fick tid att städa och göra i
                                                                  ordning hemma.Annars har jag bara tagit
                                                                  det lugnt idag.dom här veckorna har gått jätte
                                                                 fort kan knappt tro de själv att de e 3veckor sen 
                                                                 jag fick min lille skruttis han e en stor pojke redan.
                                                                 Tycker att tiden har gått jätte fort.älskar min lilla skruttis!!!


                                                                    



                                                                                               BVC!!
                                                                   har varit dålig på att skrivit lite om han
                                                                   vikt å allt om vad som händer med honom.
                                                                     födelsevikt:3345
                                                                  bvc besök nr1:3260
                                                                 bvc besök nr2:3505
                                                 och i morgon e det dags igen för vägning och mätning.
                                                så jag åter kommer i morgon med lite mer info om min lilla Aexander.
                                                vet att alla tycker att man inte uppdaterar så mycket men jag har inte 
                                                så mycket tid över när han sover på dagarna eller så. men jag ska bli bättre.
                                               det kommer komma ett bild kollage på honom sen någon dag med bara massa 
                                                bilder

  

Kommentarer
Postat av: Grandinar'n

Så söt! :)

Så! Nu har ni också en liten groooooda hos er. :):) Massa mys! Måste få se honom innan han hinner bli för stor. :)

PUSS!

2008-06-19 @ 07:16:24
URL: http://ceekaay.blogg.se/
Postat av: Grandinar'n

Det funkar med vikten...det går sakta men säkert.

Gick ju ner 12kg dom 2v jag ammade, men sen tog det tvärstopp så fort jag va tvungen att lägga ner det. :( Dom sitter som berg!! Men nu börjar det rassla till. :)



Skönt för dig att det går bra för dig!!

2008-06-22 @ 15:44:29
URL: http://ceekaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0