Våran prins sovtider

HEJ!!!

Ja jag vet inte hur jag ska beskriva känslan att få sova många timmar på natten
men det känns underbart.Våran lilla prins sover som aldrig förr, kan knappt tro att
det e sant.Så här brukar de se ut på natten i vanliga fall. men han har vaknat väldigt
ofta förut men då var de 3-4 timmar emellan iaf.

somnar ca:20:00-22:00 då har han ätit ersättning
sover hela natten fram till 06:00 eller 08:00 
då e de mat&torr blöja sen somnar han om 
och sover till ca:10:30 sen e han vaken fram till
14-15 på dagen och sen sover han middag till 17-18 
sen e han vaken fram till som sagt 20-22 på kvällen 
sen sover han. 
Han e helt underbar liten kille på att sova jag ska inte klaga.
men han kan ha sina nätter också men dom e väldigt få kan jag säga.


      Stora killen                        våran trötta prins

 


kan knappt tro att det går så fort med våran prins han e 2 månader och 1vecka.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0