Utmanad för första gången!!

(Jag har blivit utmanad av veronica)


*Första reglerna:
*svara på alla frågor.
*välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana
dem i deras bloggar, be dem läsa din.
*Låt personen som utmanat dig veta när du svarat på utmaningen!!


Fem saker som finns på din att-göra-lista i dag??
*städa,diska
*byta blöjor
*gå ut med hunden
*laga mat
*göra kaffe till min älskling



Vad gjorde du för 10 år sedan?

*jag va 12 år fyller(16/11)

*va med kompisar

*gick i skolan

*bodde hemma



Ställen du bott på?

*knivsta

*vassunda

( har bott på många ställen i knivsta också)



Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

*skulle köpa ett stort hus med stor pool

* skulle göra mig skuldfri

*skulle dela med mig till min familj så dom får ett bra liv

*resa mycket och leva gott

* sätta undan spar pengar till Alexander så han får de bra

jag utmanar:
*emelie
*sussi
*sandra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0