konstiga kommentarer

                                                                                            HEJ!!!
                                                         Jo det är så här att när man kommenterar!!!
                                                        en blogg så kan man väl skriva vem de e 
                                                        ifrån och har den personen något emot de så!!!
                                                        ge fan i att kommentera min blogg då.. vill veta!!
                                                        vem du e som skrev den otrevliga kommentaren!!! 
                                                        Blir så arg på sådana saker.......

                                                      om jag inte alltid vill skriva ut namnen på dom

                                                     jag skriver om så  e de min ensak inte någon annans

                                                     om ni vill veta vilka dom e jag skriver om som heter

                                                    snuttis,skruttis och snutten så kan ni alltid fråga.
                                                   eller så vet du nu vilka jag pratar om.
                                                  alla har säkert något gulligt smeknamn på sin kille eller barn

                                                  
                                                                               detta e min skruttis

                                                                               
                                                     han heter alexander när jag inte kallar han skruttis
                                                     detta är vårat första gemensamma barn.
                                                                            detta e min snuttis
                                                                         
                                                     han heter fredrik när jag inte kallar han
                                                     för snuttis eller älskling för vi ska ju gifta oss

                                                        Här e kommentaren om du känner igen den!!!!!!!!!!!!!
                                  skruttis hit å skruttis dit, pluttis...snuttis.har dom inga namn människa.???



 
                                                   


Kommentarer
Postat av: Anonym

mer känd som feken =)

hur elakt var det på en skala? jag tyckte bara att det låter fjantigt att kalla sig själv för snuttis å skruttis eller va det nu var du skrev. och jag får visst läsa vilken blogg jag vill så länge den är öppen för alla. C'est la vie

2008-07-14 @ 17:39:21
Postat av: Anonym

Hej gumman!!

Hoppas allt är bra.Jag har utmanat dig i min blogg,kolla :-)

Kram

2008-07-14 @ 19:15:57
Postat av: Veronica

Fan nu kom inte namnet med men det va från lilla mig om bloggen.

Kram

2008-07-14 @ 19:16:35
URL: http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0