en tripp tillbaka

                                                                                          HEJ!!
                                                                I helgen ska jag och min lilla skruttis
                                                               tillbringa helgen i knivsta hos mina föräldrar.
                                                               ska bli en rolig och intressant helg jag åker
                                                               i morgon och kommer hem på söndag.
                                                              så jag och lillskruttis kommer lämna pappa     
                                                               och vovven hemma kommer sakna dom. 
                                                              så det kommer vara ont om blogg tid när jag
                                                              e där men jag hoppas att jag hinner uppdatera
                                                              när jag kommer hem på söndag.ska ta massa
                                                             kort när jag e där så får ni se dom på söndag.
                                                             men jag hoppas att ni alla får en trevlig helg 
                                                             och gör inga dumheter nu bara !!!:) 
                                                            snuttan&lillskruttis kommer sakna er.

                                                              KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM
                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0