bilder från besöket i knivsta

  HEJ
 ja jag lovade ju att det skulle komma upp lite bilder från besöker i knivsta hos mina föräldrar.

    
dom 3 översta bilderna e från min mammas morbror som bor i östuna och
sen e de min mammas kusins barn. när vi va där på kvällen och hälsade på.

  
dom andra 2 bilderna e på ett par väldigt goda vänner till våran
familj som fick träffa alexander den helgen jag va i knivsta också.


  
sen tog vi en mys stund med mormor på balkongen i skuggan.

    

    
sen kom morbror tony och marie och alexanders kusin och hälsade på och
 ville se lilla underverket.

    
Sen fick jag sitta i kusin hugos knä i fotöljen och snicke snacka medans dom tog kort på oss
Det var alla bilder från knivsta kommer mer bilder från lite andra saker sen när jag har mer tid




Kommentarer
Postat av: Grandinar'n

Svar:

Mmm..och jag har fått fler sådana liknande meddelande. Personen som utger sig för att vara en tjej, säger att hon känner Joni och att han är en kass pappa och jag en dålig mamma...

Men tycker det är så fegt att inte säga vem man är när man skriver sådana kommentarer...Man ska ju våga stå för vad man tycker.

2008-08-01 @ 13:03:20
URL: http://ceekaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0