söndag 14/12

HEJ HEJ!!

Glömde att sätta upp bilder från
i söndags när vi va uppe hos min syster
vi hade ett litet jul bak kan man säga vi
bakade pepparkakor och vanliga heliga kanelbullar
som vart jätte goda å samma med pepparkakorna
dom vart också jätte goda..
jag bakade peppisarna och syrran bakade kanelbullarna
som hon e så bra på.TACK TACK TACK för en trevlig
söndags eftermiddag hemma hos er.. kram kram på er
tänkte att ni skulle få se lite bilder på bullarna och på pepparkakorna
tyvärr så glömde jag ju kameran hemma så de vart
inga bilder tagna när vi va där uppe hos dom men jag tog bilder
på pepparkakorna och bullarna när jag kom hem.

   
Alexander hjälpte också till att göra ett hjärta så vi skrev hans namn på gulligt:)
sen gjorde vi lite flera kakor med krestyr på .. de va kul..

     
p:et står för pappa m:et står för mamma sen fick kaninen ögon mun och knappar på magen sen
gjorde vi en fin julgran också...


här e dom jätte goda bullarna som syrran bakade dom e smaskens:)


Nej nu blir de tv en stund csi miami och navy cis
sen ska jag sova och hoppas på att lille prutt sover länge i natt
och att man får lite sovmorgon..
god natt sov gott allihopa


Kommentarer
Postat av: Linda

SV: Jag tycker fortfarande hannah ser mkt bättre ut! Tycker hannah e skit vettig i sin blogg.

Magda ser lite mer plastik ut enl mig...

Men feken du har väl alltid gillat lite platsigt utseende som pernilla wahlgren hahaa



GOD jul till dig och din familj!

2008-12-23 @ 19:28:17
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0