lite roliga bilder

HEJ HEJ!!!

tänkte sätta upp lite flera bilder på alexander
och lite andra bilder hoppas att de e något ni tycker
e kul.. har lite blogg-torsk just nu vet inte riktigt
vad jag ska skriva eller så ...
men hoppas att bilderna blir bra iaf ...
 idag har jag inte gjort så mycket varit med min kompis Bonnie
å sen har vi fikat varit ute lite sen har vi bara pratat tjejsnack.
en rolig dag de behövde jag så tack för en underbar dag iaf... kram på dig:)


   
Här tar vi en liten sitt omgång han börjar bli väldigt duktig på att sitta gullet

    
Här e lite mera sitt bilder han e så duktig

    
Här e de mat deags och rap dags .. och lite mys pys med pappa i soffan

    
lek stund på golvet och lite kryp övningar....

       
Alexander och dibbe mys på golvet..  och massa bus också

   
här övar alexander massor på att krypa och åla sig fram de börjar gå fort nu ..

 
dagens bilder på alexander när han kommer från hallen och kryper in i vardagsrummet...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0