jul fint

HEJ HEJ!!

ja då e de inte långt kvar till jul
och jag har ju så klart gjort jul fint
älskar verkligen att pynta å lyssna på jul
musik sammtidigt man får den här underbara
känslan att julen närmar sig...
om man kunde säga så om snön också nu e de
ju bara en jävla massa slask och skit tycker de borde
vara minusgrader och massa snö som vi hade..
nu kommer de lite bilder från jul pyntet..

   
jul fint i köket e super nöjd me de  

      
Här e vårat fina vardagsrum och sen en bild på spegeln i hallen med våra tomtar runt
e super nöjd med hur allt blev men de kommer bilder sen på lilla rummet som inte e klart
ännu för vi har ingen skarv kontakt så vi kan få ljusstaken att lysa där inne så de får vänta
ett tag tills jag e klar med rummet...


Kommentarer
Postat av: Smulan

Hej hej syrran ....Vad snyggt du har gjort me julpyntet ...gulligt .....åhhh vad han e sööööt alexander ...vad duktig han har blivit på att sitta och krypa moster lilla snuttis gubbe ... puss snutten från moster . jätte fina bilder du har lagt ut . hade bra kramizar

2008-12-08 @ 10:28:10
Postat av: Kickan

hej nej jag vet tyvärr inte hur man gör för att bilderna inte kan kopieras..man kan ju alltid märka dom med en signatur men folk kan ju ändå ta dom.. jag har valt att inte bry mig om det...

2008-12-08 @ 20:51:19
URL: http://dendarkickan.blogg.se/
Postat av: Grandinar'n

Hej gumman...

Jag vet hur man högerklicksskyddar bloggen...tyvärr så kan man alltid sno bilder ändå, så högerklickskydda den + märk korten med text. :)

2008-12-25 @ 11:31:00
URL: http://ceekaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0