igår!!

HEJ HEJ!!!

ja går dagen bestod av att vi gick upp straxt efter 9
sen smsade min kompis Bonnie mig och frågade om jag ville
gå med henne ut å gå en sväng och hämta hennes dotter amanda
i skoplan å sen gå hem och fika lusse bulle och tea...
så de gjorde jag igår va kvar där till efter 16:00 i går så vi hade en jätte
trevlig dag tack tack för i går de va jätte trevligt...
sen tog vi de bara lugnt å myste i soffan till bra tv program sen vart de
sängen starxt efter halv 12 i natt å sen vaknade alexander runt 5 i morse och villa ha en torris
och mat sen somnade han om till halv 11 i förmiddags så då var de 
verkligen dags att kliva upp ur sängen..  
så nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå lite fortare för vi ska hämta
 min systerson på skolan i dag han ska vara hos oss idag och jag
 ska följa med honom ner till hans hockey träning i dag jag ska se till att han
kommer ut på isen bara ... 
nu kommer de lite bilder igen på alexander å så

      
Här e mitt lilla gröt monster igen  han e alldeles tokig i gröten varje morgon och som mellanmål

     
självklart ska ju alltid dibbe komma och störa när jag äter mat också så
han kom och hälsadepå nedan för min stol...

   
sen finns de stunder när man e väldigt trött och somnar vart somhelst..

 
Här e Liselotte som hjälpte Alexander att komma till världen 25/5-08
här e ett besök på bb-stockholm den 21/11-08 kom vi och överraskade henne:)
hon e bäst:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0