idag

HEJ HEJ!!

ja idag har de inte hänt så mycket
vaknade halv 11 så då var de dags att gå upp
sen har vi inte gjort så mycket hämtade
johan i skolan å sen nu har jag diskat
å så ska jag börja röja lite nu i lill rummet å se om jag får
igång adventsljusstaken där inne idag så de slipper se så tråkigt ut
annars ska jag inte göra så mycklet mer idag mer än att följa med
johan ner på hans hockey träning och se till att han kommer ut på isen
mer ska jag inte göra... sen ska vi se till att de blir dammsuget och så
så jag slipper stå med allt i morgon när jag och Bonnie ska åka till
stockholm och träffa en kompis till henne.. vi ska gå och fönstershoppa lite och snacka
skit vi mammor har ju något gemensammt iaf .. sen ska jag också åka med
syrran ut till fäboden och köpa lite hö åt johans kanin stampe han e så söt..
ja de e allt de som jag ska göra och har gjort redan i dag hoppas att ni andra har roligare än mig idag ..
uppdaterar senare om jag hinner ska ut å gå med syrran i kväll också så de e mycket nu/ kram på er  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0