GOD JUL

hej hej!!

jag vet att jag har varit dålig på att blogga den senaste tiden
men som sagt de e ju jul och jag har som alla andra haft mycket
att göra.Och jul handlingen ska vi inte tala om jag va in i tisdag
eftermiddag till norrtälje och handlade klart dom sista julklapparna.
så man e ju ute i sista minuten jämt.. men de ska de bli ändring på
nästa år ska jag börja i tid.Men nog om de!!

vi hade en trevlig julafton hemma hos mina föräldrar i knivsta
och vi va alla sammlade utom min bror janne&hans familj 
så alltså va de jag,fredrik,alexander
sen va de, lena,peter,daniel,karin,pontus,marie
och therese,mange,johan
sen efter att jag och fredrik hade åkt hem så kom
tony marie och hugo och markus dit tråkigt att jag missade er...
men iaf vi hade en jätte trevlig julafton och med jätte fina pressenter
TACK TACK TACK MAMMA&PAPPA FÖR EN JÄTTE FIN JULAFTON&JULKLAPPARNA
hoppas ni hade en trevlig julafton allihopa.
nu tänkte jag bjuda på lite bilder från i går.

   
här e pappa&alexander när han e lite hungrig så de va välling tajm.. och pappa e lika snygg som vanligt

     
Marie och poppe på ena kortet och sen e de lite grabb mys i soffan med alexander
daniel,pontus,johan och sen e marie med också.

   
mamma&pappas fina julgran. min fina syster son daniel. och sen e de syrran och marie
på de ena kortet.

     
här på korten ser vi när johan&pontus hjälper till med julklapps utdelningen 

   
här sitter alexander med pappa och öppnar sina fina julklappar och sen sitter daniel och 
håller på med sin nya mobil... 
Nej nu ska jag fortsätta här hemma lite kommer med en uppdatering lite senare hejdå

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0