dagen som gick fort

HEJ HEJ!!!

Idag har jag varit med min väninna Bonnie
vi gick en promenad i regnet först gick vi och hämtade
hennes dotter amanda sen gick vi hem till henne och hämtade
hennes hund sigge och gick ytterligare en promenad i regnet med honom
sen gick vi tillbaka hem till henne och satte oss och prata och fikade
och busade med alexander och hanna-li dom e ju så duktiga båda två
dom ligger på golvet och pussas me varandra också...
nu har vi fått sänka ner alexanders spjälsäng för nu reser han på sig
och de blir inge bra om man inte hinner med då kan de hända olyckor
å de vill vi inte...annars har jag inte gjort så mycket vi städar och rensar här hemma 
sen nu så håller fredrik på att skurar golv sen ska han fortsätta när inte jag 
och alexander e hemmma eftersom att vi ska åka med min syster å som till 
gimo i morgon bitti så de e tidigt uppgång vi ska kolla på när johan spelar hockey
dom e skit duktiga killar... heja rimbo heja rimbo så kommer de att låta i morgon så man 
kommer att skrika sig hes eller så i morgon... men en uppdatering kommer 
i morgon när jag har landat här hemma ...  
Nu sitter jag här hemma och ska komma på vad vi ska äta som inte
tar så lång tid att göra i ordning för nu börjar jag bli hungrig... ha en bra kväll kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0