Året 08

Vad ska man skriva???

Året 2008 e ju snart slut
Under detta år har de hänt mycket saker!!
 
Jag vart Faster i februari till en jätte söt liten joel 

vi fick våran underbara son Alexander 25/5

vi döpte Alexander den 30/8 sammtidigt som vi gifte oss

sen har de varit massa födelsedagar i familjerna(men de e de varje år)

har många vänner som också fick barn under 2008 jätte kul :)

 sen har vi bara njutit av varandras närhet&i goda vänners sällskap

de har varit ett mycket bra år tycker jag!!

 
Alexander nyfödd                     vi gifte oss

    
goda vänner som fått barn de är flera som fått men vet ej om jag får visa bild på dom

   
 vänner vi ungåtts med under året å några till som jag säkert glömt bort men de hoppas jag inte

Så vi hoppas att 2009 blir ett bra år för alla er:) GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA 

VÄNNER&FAMILJER



 


Kommentarer
Postat av: Sooz

haha snygg bild på peppe o lotta :) gaaah byt bild på mej :O hata he he träffade på en dibbe kopisa idag :)

2009-01-06 @ 02:10:38
URL: http://raggarsooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0