tråkigt:(

HEJ!!

Idag har de inte hänt så mycket!!
har städat lite å så sen har jag inte
gjort så mycket mer sitter och spelar ps2 med min
snuttis. de e kul. våran lilla kille sover en stund nu har
typ inte sovit så bra på hela dagen så han behövde sova
skulle ha åkt till norrtälje idag men det började regna så
de vart inte så tycker att det e ett tråkigt väder borde vara lite 
bättre tycker jag skulle gärna vilja ha uppehåll i morgon så jag
kan ta mig in för de e så tråkigt man känner sig inte så pigg 
på att göra saker heller när de e sånt tråkigt väder.
ska se om man kan få jobba lite i september och oktober hade
tänkt se om dom har några pass som passar mig och mina tider.
Sen börjar det dra i hop sig till dop&bröllop det är bara 12 dagar 
kvar så det börjar bli lite nervöst vet inte riktigt hur jag ska bete mig
för att inte vara så nervös. men de kommer nog gå bra till slut. 
hoppas att ni har haft en bra dag i de tråkiga vädret.
jag ska väl ut å gå sen i kväll med min kompis bonnie om hon orkar hon 
ska ju ha bebbe när som helst hon har gått in i vecka 41 nu så hon går på övertid.
kram på er kanske komer en uppdatering senare.   


Kommentarer
Postat av: Sandra

du/ni har för inte så länge sedan fått en liten bebis. det måste finnas jättemycket att skriva om. kom igen nu. ge dina läsare lite bilder och sånt roligt att läsa om. kram

2008-08-20 @ 19:00:34
Postat av: Sooz

hehe d visar sig ;)

2008-08-24 @ 18:39:50
URL: http://raggarsooz.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja och dom nämde inte ens det idag när vi kom till dagis.Dålig stil.Aja det gick ju bra iaf.

Planerar ni en till eller? det kanske bara lät så

;-)

2008-08-26 @ 19:25:35
URL: http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0