till knivsta

HEJ!!!
I
helgen ska jag till mina föräldrar i knivsta.
och ha en trevlig helg med min lilla halvmeter (ett ord som dycker upp jämt)
så pappa och vovven får vara hemma i helgen helt själva. 
Tycker att det ska bli skönt att få åka iväg ett tag 
så jag åker i dag och kommer hem på söndag och då kommer det en uppdatering 
igen. med lite bilder på vad vi har gjort i helgen å så.
Och eventuellt i morgon eller på söndag ska vi åka till min bror
som bor i skyttorp och hälsa på de ska bli kul för dom har inte
sett alexander dom har bara sett han på kort å de e nog inte så kul.
 dom har tre barn och den minsta han blir 6månader snart. tiden går så
 fort. Och alexander e 2 månader&1 vecka det känns som igår när man va på bb
och han kom till världen. men ni som läser detta får ha en trevlig helg och hoppas på att det 
blir fint väder så man kan bada å sola.. (HOPPAS  HOPPAS)
kram på er alla. 


Kommentarer
Postat av: E

en trevlig helg med min lilla halvmeter (ett ord som dycker upp jämt)



Hmm jo på ceekaays blogg ja.. Tråkigt att du inte kan komma på ett eget smeknamn till din unge..

2008-08-01 @ 16:37:51
Postat av: Grandinar'n

Hahaha...det är lugnt gumman!! :)

Det är ju inte direkt att jag har patent på det. :)



Vore kul att träffa dig och lillkillen någon gång.

KRAMAR i massor!!

2008-08-02 @ 12:03:21
URL: http://ceekaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0