lite saker från gårdagen

HEJ!!!

ja igår va det full rulle här hemma vi tänkte att vi skulle
förändra lite saker här hemma i lägenheten så vi möblerade
om vårat vardagsrum och de vart faktist riktigt bra e hel nöjd
med hur de vart.De enda som saknas nu e en stor fin tavla med
något snyggt motiv på väggen ovanför soffan nu för väggen e helt 
tom och de ser ut som om man ska flytta. det kommer komma lite
bilder från allt som hände här hemma igår också. sen va 
min kompis Bonnie här och fikade och snackade lite först hade 
vi varit ute på en promenad och sen gick vi hem till oss och fikade 
de va trevligt vill verkligen att hon ska få ut sin bebbe nu.
det börjar ju dra ihop sig hon har gått in i vecka 38 så den kan ju komma
när som helst nu å de e så spännande för jag tror att de blir en kille.
 och min älskling tror att det blir en tjej så vi får se vem som har rätt?

   
igår va de dags att smaka lite små portioner för jag e nog tvungen att ge
han lite sånt för att han ska hålla sig lite mättare på vällingen så vi prov-
smakade morotspure i går och de va smaskens tyckte han. han vart så
sur när de va slut så han fick ersättningen efteråt.så idag ska vi nog testa mango pure?

nu kommer de lite bilder från stöket i vardagsrummet.


   
så här såg de ut i vårt vardagsrum igår och de e klart så de e så skönt orkade inte
fota hur de såg ut efteråt när vi va klara för de vart lite sent å sen va lillen vaken
nästan heladagen igår så de vart inte så mycket fotande i går.

 
självklart skulle Dibbe vara med och titta hur allt gick
och lill killen satt i baby sittern och va glad.
nu måste jag göra klart här hemma´innan lillen vaknar
kram på er alla

föresten jag kan hitta på egna namn till min unge men hade inget annat ord att skriva som
skulle passa in till de jag skrev så (halvmetern) passade perfekt vill inte ha sådana
dumma kommentarer igen å du som skrev de kan väl stå för de du skriver och skriva
vem de e ifrån också annars behöver du inte kommentera min blogg igen oavsett om
de e ett fritt land eller inte jag hatar sådana kommentarer.


 
 

  


 


Kommentarer
Postat av: Grandinar'n

Vilken liten sötis! :D

2008-08-05 @ 13:06:19
URL: http://ceekaay.blogg.se/
Postat av: E

Kommentaren va inte elak, jag bara framförde min åsikt där jag tyckte det va tråkigt att du inte kunde komma på ett eget smeknamn till din unge.

Och det stod att det va ett namn som dök upp hela tiden.. Inte bara något du bara skrev för stunden..

2008-08-05 @ 18:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0