helgen i knivsta!

HEJ!!

Hoppas att helgen va lika bra för er som den va för mig
jag va hos mina föräldrar igen i knivsta och hälsade på.
det var jätte kul i fredags vart de inte så mycket göra
men lördagen va desto roligare för vi va till min bror i skyttorp
och hälsade på så dom fick se Alexander eftersom att dom inte
hade sett honom tidigare så va de extra kul att åka dit.
sen var de ju så också att jag va nyfiken på deras lill kille som
e 6 mån i morgon å jag kan säga så här han e inte liten han e
dubbelt så stor som alexander och han väger lite mer också.
ok att det skiljer 3 månader mellan Alexander och Joel men iaf 
å han va så stor och fin kille så va riktigt kul att träffa dom.
sen kommer ju min bror och hans ena dotter bara på dopet och bröllopet 
tycker de va synd att linda skulle stanna hemma med joakim och joel.
 men de e deras val de göra absolut ingenting.nej nu ska jag ta hand om disken 
såg att den va kvar måste fixa den. men först kommer det bilder från helgen i knivsta.

   
Lite morgon mys med morfar och lite snack med mormor&morfars fåglar 
och en liten ego bild på alexander de va en fin lördags morgon de.

   
Här e vi hos morbror janne och hans familj.först med kusin josefin i soffan
och sen vart de en bild på kusin joel och farmor då da. sen e de en till bild på 
farmor och joel och sen e de kusin joakim också som leker med baby gymet.

   
Fortfarande kvar hos morbror och hans familj. en liten jämförelse mellan 
kusinerna Alexander och Joel. sen e det kusin josefin igen med alexander 
sen en bild på kusin joakim som va lite trött på grund av vädret.

     
Sen fick morbror janne hålla i alexander och snacka lite med honom och sen va det lindas tur
att hålla i honom å det gick ju bra de med än så länge e han inte blyg iaf. hade de trevligt hos dom också 
han skrattade och va en glad kille hela tiden vi va där och hälsade på. men de va lite tråkigt för vädret 
va jätte trist det regnade och va allmänt grått och trist.
det va den dagen hos morbror janne och hans familj.







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0