har tråkigt!

HEJ!!

Idag e det tisdag och jag har inte så mycket att göra!
min kära snuttis jobbar och sliter i detta väder och
kommer hem i 17-tiden i dag tror jag.Lillen sover en
stund.Och jag har städat klart och nu sitter jag här
och undrar vad jag ska göra? för de e ingen ide att gå ut iaf
För jag får inte ut hunden i detta väder för han total vägrar.
Så det blir en slapp dag hemma och mysa lite med min lill kille.
Denna vecka händer de inte så mycket för idag kommer
min systerson hit igen och ska sova här tills på torsdag
sen på fredagen åker min syster hennes son johan och
 min andra systers 2 barn till bulgarien i 2 veckor. Lite orättvist
 tycker jag vill också följa med ju:).Ska se när min syster kommer
 hem idag så ska jag och alexander gå upp och hälsa på en stund
så får han träffa moster ett tag innan dom åker också. 
Så den här veckan och månaden e de mycket planering.
för de börjar dra i hop sig för dop&bröllop det ska bli så kul.



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0