du som kallar dig för E

Ja juste du som kallar dig för E tycker jag ska
sluta läsa min blogg och sluta kommentera den
hela tiden jag skiter i om jag härmar andra med 
samma smeknamn på min lilla HALVMETER det
är ju så att man får kalla sin unge för vad man vill som 
just halvmetern eller lill skrutt eller eller snuttis eller 
vad somhelst just för stunden 
så jag tycker att du e en allmänt dryg person som bara
hakar upp dig på folk som skriver samma smeknamn 
sluta bara att kommentera annars ska jag verkligen bli
arg men du kan ju skriva vem du e i fortsättningen om du
ska kommentera min blogg annars har du inget på min sida att göra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nej nu ska jag börja laga mat å ha en mys kväll med mina snuttisar
tänker inte ens kolla mina kommentarer om de står något dumt hejdå så länge

 
  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg att någon kommenterat dina tidigare inlägg pga dina smeknamn som tex skruttis osv.. Kan meddela att jag inte hade något med det att göra, det va någon annan som skrivit det!

2008-08-06 @ 19:01:38
Postat av: Sooz

vilka muppar d finns :@ hoppas att dom slutar upp me dumheterna.. jo d e många som skaffar barn.. men d va inget illa menat mot er,men d hoppas ja att du vet. jo ja vet massor som har gjort slut :( allt e prima,me er då?

2008-08-07 @ 02:28:49
URL: http://raggarsooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0