tvättdag

                                                                                      HEJ!
                                                 Igår var det dags igen för tvättstugan och städag!
                                                Inge roligt alls. Med tanke på min kropp just nu.
                                                Men det gick bra iaf. Även om man får lida lite för de dagen efter.
                                                Sammtidigt som vi tvättde våra kläder igår
                                                tvättade alla bebbe kläder så det är klart också.
                                               Så det ända som fattas nu e att jag ska packa BB-väskan.
                                              Men det hinner jag göra det är ju ett litet tag kvar och jag har den lite 
                                             förberedd iaf.Det var lite om gårdagen
                                                                                                                      
                                                                                   tvätt högarna 
                                                                             



                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0