trevlig dag!

                                                                                     Hej!
                                                Ja igår var det en väldigt roligt och underhållande dag.
                                              Vi va över till sussi och jonny i går vi kom dit vid 12 tiden
                                              och stannade så länge att vi va hemma här i rimbo igen vid
                                             00:44 i natt. Vi hade en helt underbar dag med roliga människor
                                           och lite nya vänner! så vi ville inte åka hem i första taget.
                                            
                                                          Sussi&jag                          gänget  
                                                            
                                                         Sussi&Fredrik              Dibbe&gris örat
                                                            

                                          Jag har mer bilder men jag har lovat att inte visa dom.
                                        så sorry!! trotts allt det trevliga och så vi hade så kunde 
                                       man inte låta bli att känna av lite små sammandragningar
                                       eller förvärkar. Men oroa er inte allt e OK känner bara av
                                       att jag har gått för mycket och rört på mig. 
                                     Nej nu måste jag göra mig i ordning ska på ljusparty
                                     med min kompis bonnie!ska bli så kul ska få åka tillbaka till
                                     knivsta där man har bott i så många år. känns så konstigt varje gång.
                                    men ha det så bra så skriver jag senare!
 
                              

Kommentarer
Postat av: Grandinar'n svarar!

Åh tack så mkt! :)
Mmm 2år har det gått...o nästa månad firar vi 1års förlovning.

2008-04-14 @ 13:11:24
URL: http://ceekaay.blogg.se
Postat av: Sooz

ååhnh ljusparty,fan va lajbans :) härliga bilder,men ja ser så tjock ut :S hehe men men.. d va riktigt trevligt i lördags iaf :) skicka gärna bilderna du tog på msn sen.. *kram*

2008-04-14 @ 13:12:37
URL: http://raggarsooz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0