Torsdagen!

                                                                                   HEJ!
                                                      Ja torsdagen bestod mest av att fortsätta fixa
                                                     här hemma. syrran kom över på morgonen och höll
                                                   mig sällskap för att min snutt skulle på jobbinterjuv.
                                                   kul kul!!! så jag och syrran satt och spelade lite ps2 
                                                   och sen kollade vi på ite gamla foton det var jätte kul.
                                                dom kortena kollar man inte på så ofta med tanke på att det finns
                                                annat att göra om dagarna också. sen följde jag med henne
                                             och hämtade johan från skolan och gick hem till henne
                                             direkt för vi skulle fortsätta att kolla på kortena hon
                                            hade hemma. det var också jätte kul för hon hade lite andra
                                           kort som inte jag hade.sen skulle ju dibbe också mysa med syrran
                                          så han lämnade inte hennes sida för en sekund.

                                                                          syrran&dibbe
                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0