stor städat!!

                                                                                   HEJ!
                                                                Idag kom min kära syster hit!
                                                              Och vi satt och pratade och fikade en
                                                             stund.Sen var det dags att börja städa
                                                          för att jag behövde hjälp!med tanke på mig och min stora mage
                                                           så hon satte fart och det gick fort också.. 
                                                           Det var som att sätta en raket i häcken på henne .. 
                                                         Men jag ska inte klaga för hon e det bästa jag har när
                                                        det gäller att hjälpa mig med saker.Så ett stort TACK 
                                                      för all hjälp med städningen idag hade aldrig orkat utan dig.
                                                     så nu e hela lägenheten fin så snart ska jag bara lägga på allt mattor.
                                                 som ligger i solen på balkongen. men jag tänkte att dom kan ligga 
                                                 där ett tag med tanke på de fina vädret. 
                                               Annars har vi inte gjort så mycket suttit och pratat en massa bara.
                                              sen har vi tagit massa promenader i det vackra vädret.
                                           det är så skönt att sola på balkongen på dagarna men det är jobbigt 
                                       tanke på att man inte får sola magen. annars har jag inte gjort så mycket.
                                      nu sitter jag hemma och tar det lugnt och försöker att tänka på allt annat
                                      än att jag har ont överallt.Skriver mer sen/kram 
                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0