projektet avslutat!

                                                                                      HEJ!
                                                          Jag skrev lite tidigare i ett av mina inlägg
                                                         om ett pågående projekt här hemma. Som nu
                                                        änteligen e klart. Vi fick omgjort i vårat vardagsrum
                                                      och i vårat badrum. det vart jääätte fint e hel nöjd med allt.
                                                    nu kommer det lite före och efter bilder på vardagsrummet. 
                                                       
                                                   
                                          
                                                   

                                                    det vart ett ljus gult vardagsrum det är jätte fint!

                                              sen glömde jag ju så klart att ta före bilder på badrummet!
                                              så jag får nöja mig med att visa er hur det ser ut nu istället.

                                                             
                                                            


 



                             

Kommentarer
Postat av: Sooz

va fint d vart :)

2008-04-20 @ 13:52:44
URL: http://raggarsooz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0