pågående projekt!

                                                                                 hej igen!!
                                                      vi har ett litet pågående projekt här hemma!
                                                     det är ju snart dags för våran bebbe att komma.
                                                   Så vi håller på och inreder hans rum,och det mesta i
                                                  rummet e ju blått med tanke på att det blir en kille.
                                                 Så det har varit fullt upp i några dagar nu med att få
                                                 det så som vi vill ha de.sen har min kära syster hjälpt 
                                                mig med att stryka alla bebbe kläder så dom inte e så skrynkliga.
                                              så nu e det mesta klart det är bara lite små puts kvar.
                                            och ja det kommer att komma massa bilder på det sen.
                                          nu ska jag gå och bygga färdigt mitt puzzel som e klart snart.

                                         sen har jag haft känningar av ganska så kraftiga värkar
                                       eller vad jag nu ska kalla dom. men när jag väl känner av
                                        dom så håller dom i sig ett bra tag ca:10-15 minuter.
                                        och är ganska jobbiga för det känns som om det är någon
                                        som vill ut. men nu va det ett tag sen jag kände av en värk så 
                                      jag vågar nog ge mig av hemifrån ett tag i morgon. hoppas jag !!
                                    men ha en bra helg så skriver jag i morgon eller så om jag har ork när 
                                  jag kommer hem vet ej när de blir men det märks. kram på er alla !

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0