onsdagen!

                                                                                       HEJ!
                                                        Ja på onsdagen gjorde jag inte så mycket.
                                                       Va hemma och tog de lugnt med tanke på tisdagen.
                                                     Va ute en sväng men det var inte så mycket.
                                                   Umgicks lite med syrran och försökte hjälpa till 
                                                   Lite här hemma så vi fick tillbaka alla grejor på plats.
                                                  annars hade jag mest tråkigt satt vid datorn och försökte
                                                uppdatera min blogg lite men jag orkade inte fortsätta så
                                              länge. annars skulle ni ha fått en uppdatering om allt som 
                                             hände på tisdagen å så.men det kommer mera i mitt nästa inlägg.
                                             som kanske e lite mer roligare än att läsa om mitt gnällande
                                              om allt det onda jag har hela tiden... kram

                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0