Ny Bebbe vecka!(igen)

                                                                               HEJ!
                                                           Då var det en ny bebbe vecka igen!
                                                    har nog inte hänt så mycket med magen sen förra
                                                   veckan men det kommer väl en bild senare kanske.
                                                   så nästa måndag ska man ner till mödravården igen.
                                                 å se vad hon har att säga den här gången..
                                              
  

                                                 Du har gått 252 fulla dagar av 280 (90%).
                                                 Du är i vecka 37.
                                                 Du har gått 36 fulla veckor och 0 fulla dagar(v36+0).
                                                 Du är i 8:e kalendermånaden.
                                                 Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
                                                 Du är i trimester tre.
                                                 Beräknat förlossningsdatum Sön 18 maj 2008
                                                 Du har 28 dagar kvar till förlossning.

                                                     starvikten:81,2 kg   
                                                     total viktuppgång:10kg

                                              dagen började med att jag skickade i väg min 
                                           snutt till hans nya jobb idag. sen var det ju dumt
                                          av mig att gå och sova sen igen för då vart man ju trött 
                                         sen när man vaknade igen och det var ju inte så bra.
                                          annars har jag inte gjort så mycket idag 
                                          har varit med syrran och fikat å haft roligt.
                                       och nu håller jag på att pysslar och plocker här hemma
                                       så man har något att göra. sen ska jag gå och möta min
                                     min snutt när han ringer .. men bloggar mer sen kram 

 
                                                 

                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0