Mys dagar!

                                                                                     HEJ!
                                                                Igår hände det inte så mycket!
                                                             Min snutt jobbade och jag var hemma
                                                           och tog det lugnt.Sen var jag över till
                                                          syrran och fikade en sväng innan jag gick
                                                         och mötte min snutt nere på jobbet.
                                                         sen gick vi hem och lagade mys middag
                                                        vi åt lövbiff&potatiskroketter och sås
                                                      det var smaskens!! sen gjorde vi inte så
                                                    mycket mer än att ta det lugnt i soffan och glodde på tv.                                              
                                                     Idag har vi varit i norrtälje och myst i solen
                                                    och gick i affärer och tittade lite. Men vi får ta en
                                                    sväng in på intersport i morgon med syrran å så
                                                    när vi ska handla på willys sammtidigt.
                                                   sen åt vi glass i solen och bara njöt av allt.
                                                   det har ju varit så mycket på senaste tiden
                                                 och jag har väl inte mått så bra så vi passar på
                                                 att hitta på något när jag mår som bäst.
                                                 så idag mår jag jätte bra har iaf inte hänt något 
                                               ännu så det kommer väl inte hända något ännu iaf.
                                            men jag hoppas att jag slipper gå över tiden för det är 
                                         tillräckligt jobbigt som de är. men men nu kommer det lite
                                        härliga bilder iaf.

                                          



 

Kommentarer
Postat av: Maria

http://blooondiiie.blogg.se

2008-04-26 @ 18:25:06
URL: http://blooondiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0