lugn dag!!

                                                                               HEJ Igen!
                                                          Idag har det inte hänt så mycket
                                                        gick upp straxt efter 9 i morse jätte skönt.
                                                       sen har jag varit ute med min syster och min kära vovve
                                                      på en lång promenad det var helt underbart men väldigt varmt!
                                                     men när vi kom hem så va min kära vovve helt slut. så han gick och la sig.
                                                                                 
                                                                  
                                       
                                                      Lite senare i kväll ska vi på föräldrautbildningen 
                                                    på danderyd och det är mellan 19:00-21:00 
                                               så det lär bli rätt sent i kväll så det kommer jag skriva om lite i morgon.
                                              Annars har jag inte gjort så mycket idag tagit det allmänt lugnt och badat 
                                       och gjort mig i ordning innan man ska åka så man slipper göra allt i sista minuten.


                                                                               Lite om min kära snuttis!

                                                                                  
                                                                             Han e världens bästa! 
                                                                           han e redan världens bästa pappa 
                                                                            till våran lilla ofödda son. 
                                                                            kommer alltid att älska dig!
                                                                              4-ever love you
                                                                           







                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0