Lördagen!

                                                                                  Hej!
                                                    ja så var det lördagens bravader da!!
                                                  det hände inte så mycket jag hade fortfarande ont i magen!
                                                  så det vart inte så mycket göra för mig iaf. Vi skulle ha åkt
                                                  till ett par kompisar i stockholm.Men det vart inte så heller.
                                                 Med tanke på att min omtänksamma, gulliga snuttis sa att det
                                                var viktigare att vara hemma och ta det lugnt.
                                                Men de ville ju inte jag för jag hade en sådan energi så jag
                                               visste inte vart jag skulle ta vägen. sen var pappa över med lite saker
                                              igår som vi hade fått från min storebror tony. Tack så jätte mycket för alla fina saker
                                              e så tacksam över alla saker vi har köpt av er och fått.  

                                            Men jag mådde lite bättre på kvällen sen och då ville min syster 
                                          att vi skulle åka på bio inne i uppsala. Vi såg en jätte bra film med persbrant.
                                        den hette Himlens Hjärta och den var jätte bra gillade en filmen jätte mycket.
                                        men i dag blir det inte mycket göra heller idag ska jag ut på promenader med min 
                                         vovve och lite senare ska vi kanske ut och gå med min syeter igen.
                                       men jag uppdaterar lite senare vad som har hänt men nu ska jag gå 
                                      och göra min snutt sällskap vi mitt puzzel som jag har börjat på.Hejdå  
                                          
                                              
                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0