lite mer om gårdagen!

                                                                         Hej!
                                                        Igår var det dags för en liten tripp ner till
                                                      våran bil en stund.Så min snutt kunde fixa en grej
                                                      som han ska skruva loss idag!Troligen om det inte
                                                      blir dåligt väder eller så! det ser lite skumt ut. 
                                                      så vi får väl hoppas på det bästa iaf. 
                                         
                                                min vovve vid bilen         mina älsklignar vid bilen!
                                                        

                                         sen var vi på föräldrautbildningen igår igen det var intressant
                                         och spännande vi pratade om smärta/smärtlindring och hur 
                                       man gör om det är något som går fel under förlossningen.
                                      Men det var roligt iaf.


                                                                           GRATTIS!
                                           Ja jag vill passa på att gratulera min kära kollega 
                                          Saida som fick en liten flicka onsdagen den 26/3-08.
                                        Ännu en gång ett jätte grattis.Hoppas att man får se lillan snart!

                                           Idag händer det inte så mycket ska väl ner till bilen.
                                         Sen ska jag väl försöka umgås med min syster lite
                                          kanske ta en promenad eller nått med henne.
                                       
                                                                                min syster
                                                                               


                                         sen ska jag sätta mig med alla tvättade bebbe kläder
                                        och sortera dom i storleksordning och stryka allt
                                        så dom inte e så skrynkliga.Jag tror att det får räcka så för idag.
                                        Återkommer lite senare underdagen.   
                                       

   
                                                                     
                                                                                                                         

Kommentarer
Postat av: Grandinar'n svarar!

Mmm...blev så förbannad...
Ohyfs! =)

2008-04-04 @ 18:06:33
URL: http://ceekaay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0