Kommer att bli en lång dag!!

                                                                              GODMORGON!!
                                                                Ja idag kommer det bli en lång dag!
                                                                Började med att klockan ringde 06:00
                                                               gick upp och gjorde i ordning min snutts
                                                               matväska å så. Ja han e bortskämmd!
                                                              Sen vid ca:06:45 gick han till jobbet.
                                                              Sen var det ingen ide att gå och sova igen
                                                              som jag brukar göra för dom kom och tapetserade
                                                              om ena väggen i vardagsrummet som inte vart
                                                              som den skulle. Å sen dess har jag varit vaken
                                                           rätt skönt ändå men man kommer väl att vara jätte
                                                           trött sen i eftermiddag. Men jag har en del att göra 
                                                           i dag så jag kommer nog hålla mig vaken.

                                                          eftersom att det inte vart något bakande i går så får

                                                         de bli de idag.Har lite svårt att bestämma mig för vad

                                                         jag ska baka!de jag väljer mellan e chokladrutor eller

                                                       äppelkaka vilket tycker ni ???.sen ska jag sortera tvätten också

                                                        och snart ska jag ta en morgon promenad med min vovve. 

                                                  hans reaktion på gå ut      sen vart han ännu gladare
                                                                

                                                 så nu ligger han vi dörren och väntar så det är bäst att jag går!
                                                 återkommer senare under dagen när jag bakat klart!





                                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0