Fredagen!

                                                                                  Hej!
                                 nu har det gått några dagar sen jag skrev så här kommer det
                                 en liten uppdatering. I fredags så umgicks jag med min syster.
                                 Vi va till norrtälje och handlade lite mat å så på willys och en snabbis in på lidel,
                                sen bar det hemåt å packa upp allt vi hade handlat. sen pysslade jag lite hemma,
                                och gosade med mina snuttisar.
                                                                            
                                                                             
                             

                              Sen på kvällen var det dags för en promenad med min
                              kompis Bonnie hennes sambo Jocke och deras hund Sigge.
                              Han och dibbe har blivit jättebra kompisar dom e riktigt gulliga tillsammans.
                              När vi kom hem var klockan efter 9 och då var jag rätt trött i kroppen! 
                             för man e ju inte den lättaste personen nu.
                                                           lugna polers                     lekfulla polers
                                                                   

                                                         Vill bara att han ska komma ut!!
                          så man slipper allt de onda.å ända sen i fredags så har jag haft ganska
                          kraftiga sammandragningar och dom vill inte släppa. så man får ingen ro att
                        slappna av riktigt för jag klara inte av de för att det gör så himla ont!!
                        men jag måste bli bättre på de. 


                       
                              
                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0