en vanlig dag!!

                                                                                      HEJ!!
                                                             Ja idag har det varit en helt vanlig dag.
                                                           Sov till 09:00 i morse det var skönt ! sen
                                                           gick jag en promenad ner till min snutt på hans
                                                         nya jobb. För han hade glömt lite saker hemma som
                                                         han behövde. Sen gick jag hem och träffade min
                                                         kära kompis bonnie. Vi hade jätte trevligt vi lunchade
                                                          tillsammans innan hon skulle åka och jobba.
                                                           Det var kul att prata lite med henne idag.
                                                        Har varit så slarvig med att höra av mig och umgåts
                                                         med henne på senaste tiden. För att jag har haft lite
                                                        problem själv. med magen och alla små förvärkar
                                                        å massa saker jag vet inte hur jag ska göra känns
                                                        som om man sviker en vän. men jag hoppas att jag kan
                                                      gott göra henne sen med att så fort hon e ledig och kan
                                                    så ska vi hitta på något. om jag inte får bebbe då så klart!
                                                   Annars ska jag inte göra så mycket ska väl gå ner till min älskling
                                                på jobbet och äta middag ute idag. för han jobbar över och det är ju bra!
                                                 hoppas att allt e bra med er alla?? med mig är det bara bra jag älskar
                                              det fina vädret som e det är ju helt fantastiskt.. sommar sommar sommar!!!
                                        skriver mer senare. Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0