15/4-08 (tisdags)

                                                                                HEJ!
                                                        En liten uppdatering om veckan!
                                                       Ja i tisdags var det dags igen!
                                                       Var tvungen att åka in till förlossningsakuten igen!
                                                      Det var ingen rolig kväll. hade jätte ont!!!
                                                     Kändes ungefär som om allt skulle ramla ut ur en!
                                                     Det var inge skönt hade några kraftiga värkar när jag
                                                     låg där inne. Men när dom underskökte mig sen visade
                                                    de sig att det inte hade hänt något.Så jag fick brickanyl 
                                                   som avstannade en del av värkarna och smärtan eftersom 
                                                   att jag hade så pass ont. och efter en stund!
                                                  kändes allt mycket bättre. men jag fick ju vara kvar 
                                                   där väldigt länge vi kom in 19:45 och åkte hem 22:45.
                                                 så det vart 3 timmar liggandes i sängen och var helt
                                                 skakig i benen och i hela kroppen.
                                                  här e några bilder som togs på mig!


                                                         
                                          ja det var lite om tisdagens bravader jag gjorde inte så mycket
                                            annat den dagen än att gå till affären och hem och ta det lugnt.



Kommentarer
Postat av: Grandinar'n

Åååh...börjar nästan sakna magen när man ser dig. :)

2008-04-19 @ 15:30:17
URL: http://ceekaay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0